Kørselsvejledning

1. Kør fra ved afkørsel 70 Aabenraa N
  2. Fortsæt gennem rundkørslerne mod Aabenraa [24]
  3. Fortsæt ligeud [24]
  4. Ved det 5. lyskryds drejer du til højre (fortsætter du ligeud kommer du ind på Cimbrias tømmerhandel). (170)
  5. Drej til venstre i det 2. lyskryds (der ligger en Q8 tank skråt overfor til højre for krydset). Vejen hedder Kilen.
  6. Drej til højre ad den 4. vej (du skal forbi OK-tanken og en kort havnekaj). Den hedder Østre Havnevej.
  7. Fortsæt til enden af vejen (du har en række store runde siloer/tanke på din venstre side).
  8. Lige efter at vejen svinger til venstre ligger Aabenraa Roklub ved stranden.

Fra nord ad hovedvejen (170)

1. Når du er kørt ind i byen, drejer du til venstre i det 4. lyskryds. (der ligger en Q8 tank skråt overfor til højre for krydset). Vejen hedder Kilen.
  2. Drej til højre ad den 4. vej (du skal forbi OK-tanken og en kort havnekaj). Den hedder Østre Havnevej.
  3. Fortsæt til enden af vejen (du har en række store runde siloer/tanke på din venstre side).
  4. Lige efter at vejen svinger til venstre ligger Aabenraa Roklub.

Fra syd ad hovedvejen (170)

1. Fortsæt af hovedvejen langs stranden og forbi lystbådehavnen.
  2. Når du har passeret en Shell-tank på din højre hånd, drejer du til højre i det næste lyskryds (der ligger en Q8-tank på din venstre hånd). Vejen hedder Kilen.
  3. Drej til højre ad den 4. vej (du skal forbi OK-tanken og en kort havnekaj). Den hedder Østre Havnevej.
  4. Fortsæt til enden af vejen (du har en række store runde siloer/tanke på din venstre side).
  5. Lige efter at vejen svinger til venstre ligger Aabenraa Roklub.

Placering på kort

Klik her for placering på kort hos www.findvej.dk
Klik her for placering på kort hos www.krak.dk

Hos både findvej.dk og krak.dk kan du lave ruteplanlægning.