Prøv eSport i Aabenraa Ro- og Kajakklub – Prøv eRoning og kom i god form

27. december 2022 11:00 , af Lone Bang Heinsen

Motorsport gør det. Fodbold gør det og cykling gør det med stor succes. Laver digitale træningsfælleskaber i e-universet. Aabenraa Ro- og kajakklub tilbyder nu rosportens løsning på eSport.

eRoning – træning når det passer dig er udviklet af Dansk Forening for Rosport, og er rosportens svar på eSport i et helt nyt univers.

I Aabenraa Ro- og kajakklub kan du enten træne eRoning på hold eller når det passer dig. Vi kører eRoning for nye hver:

Tirsdag kl. 09:00-10:00 og onsdag kl. 17:00-18:00.

Vi viser dig hvordan udstyret virker, så du også kan komme og træne eRoning når det passer dig.

Programmerne er målrettet motionister, hvor alle kan være med. Vi garanterer sved på panden til både erfarne roere, nybegyndere og supermotionister.

Hvem er instruktører?

På eRoning.dk får du mulighed for at træne sammen med nogle af Danmarks bedste roere. Flere af dem er på landsholdet. De er 8 forskellige instruktører, i hver deres programkategori:

1. eRoning Cross. Roning og CrossFit øvelser på gulv
  2. Puls & Styrke. Roning og styrketræning på gulv med egen kropsvægt.
  3. Rospinning og HIIT-træning. Intervaltræning med god musik.
  4. Hold vægten. Programmer der fokuserer på at øge forbrændingen.
  5. Træn hjertet. Programmer designet til dig, der skal passe på hjertet.
  6. Motionister og 60+. Kategorien, hvor alle kan være med.
  7. Bliv stærkere. Til dig der har som mål at ro stærkere og opbygge muskelmasse.

Alle instruktører har intensivt fokus på roteknik, så du undgår skader.

På eRoning er der mere end 70 forskellige træningsvideoer at vælge imellem. Der kommer nye træningsvideoer hver uge.

Første nybegynderhold starter op i uge 2. Vi har plads til 12 så skynd dig at tilmeld dig på post@aabenraaroklub.dk hvis du vil være med.